Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Régi marketing bölcsesség, hogy egy marketing kampány hatékonysága, a ráfordított pénz, idő, és kreativitás összege. Ebből több minden következik. Ha kevés a pénzed, akkor légy nagyon kreatív, és legyél türelmes is. Ez ugye érthető. Online marketing esetén azonban van egy jó hírem:

Itt NEM a méret a lényeg!

(Nem úgy mint a kép szerint)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Internet, az online marketing annyiban módosítja a fenti bölcsességet, hogy kreativitással, kitartással és a lehetőségek - eszközök, alkalmazások, felületek - jó kihasználásával fillérekből is tudunk hatásos kampányt összeállítani. Gondoljunk csak bele:

  • Melyik az a médium, ahol ingyen is megjelenhetünk? A TV, rádió, újság biztosan nem. Csak az Internet ad erre lehetőséget.
  • Melyik az a médium ahol vírus módjára terjed(het) az írásunk, a cikkünk? Csak az Internet.
  • Melyik az a médium ahol önként közlik a cikkeinket a "nagyok"? (Tegnap az Index kitette a főoldalára az Einsteintről szóló szakmai elemzésemet. Én csak azt vettem észre, hogy megszaporodtak a kommentek) Csak Interneten fordul elő ilyen.

Az Interneten nem csak sok pénzzel, nagy apparátussal lehet eredményt elérni. Én azt tanácsolom minden - hozzám hasonló - kis és középvállalkozásnak, hogy ne költsön sok pénzt a marketingjére. (most magamra haragítottam a nagy marketing ügynökségeket) Egy kisvállalat számára a legolcsóbb és leghamarabb megtérülő marketing beruházás egy jó online marketing stratégia. Akár ingyen is megvalósítható, a hatása hosszútávú - nem cseng le a kampány végeztével, mint egy újsághirdetés - alkalmas az újból értékesítésre.

Hajrá! Ha valakinek segítségre van szüksége, csak keressen meg. Állok rendelkezésére. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr913326033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.