Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

A küszöb alatti reklámok technikáját az ötvenes években alkalmazták az Egyesült Államokban. Hamarosan be is tiltották.

A technika lényege, hogy pl a mozifilmbe bevágnak egy-két képkockát például egy gyöngyöző üveg italról, és a film nézői szomjasak lesznek. A mozifilmben - átlag - 20-30 képkocka villan fel 1 másodperc alatt, ezért az egy darab más témájú képet nem látjuk. Nem vesszük észre. De az agyunk érzékeli, és olyan üzenetet küld a szervezetünknek, hogy "Inni kérek!".

Bár a módszert vitatják egyes kutatók, de attól még a módszer tilos maradt.

Csak per tangentem jegyzem meg, hogy a szerintem az egyik legjobb Columbo rész szólt erről a technikáról. A gyilkosságot is erre a módszerre alapozták, és a zseniális hadnagy is ezzel buktatta le a tettest.

 Szóval ez a technika tilos. Nem szabad. Büntetés jár érte. Talán azért mert manipulál, és azt ugye nem szabad. Csúnya dolog manipulálni. Vagy mégsem? Elvégre a reklámok, a marketing manipulál. Ez a lényege.

A következő alkalommal néhány manipuláló trükköt mondok el.

Címkék: columbo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr233173591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.