Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

  • Az Internetre látogatók túlnyomó többsége csak érdeklődik.
  • Az Interneten örülni kell, ha minden századik látogató vásárol valamit! Bezzeg egy cipőboltban! Mi lenne ha ott is csak minden századik érdeklődő vásárolna? Csődbe mennének az üzletek.
  • Az Internet csak kiegészítés, csak tájékoztatásra alkalmas, üzletkötésre nem.

Szerintem a fenti kijelentések sok mindenkinek ismerősek. Jó ez nekünk, vagy rossz?

Jó, nagyon is jó! Nézzük részletesen:

  1. Az Internetre látogatók túlnyomó többsége csak érdeklődik. Ez a mi nagy szerencsénk! Ha azonnal vásárolna, akkor semmi esélyünk nem lenne, hogy tőlünk vásároljon. Esélye sem lenne egy kisvállalkozónak, mert az egész piacot (itt is) learatnák a nagyok, a multik. De itt van esélyünk a multikkal szemben is. Tekintettel, hogy a látogatók nagy többsége csak érdeklődni jön, ezért van esélyünk és időnk, hogy bebizonyítsuk: MI VAGYUNK A LEGJOBBAK! Mi a teendő? El kell kapni az érdeklődő grabancát, érdeklődőből potenciális vevőt, majd vevőt konvertálni. Erről a folyamatről már írtam korábban.
  2. Az Interneten örülni kell, ha minden századik látogató vásárol valamit! Igen, valóban örülni kell, mert 100 látogató az semmi! Egy megfelelően keresőoptimalizált oldallal ez könnyen megvalósítható, de ha elmaradtunk a SEO teendőkkel, akkor ADWORDS-cel, is csak pár ezer forintba kerül 100 látogató.
  3. Az Internet csak kiegészítés, csak tájékoztatásra alkalmas, üzletkötésre nem. Ennek a "bölcsességnek" meg azért kell örülni, mert a konkurenciánk így gondolkodik! Szabad a pálya tehát! Egy hatékony honlappal még mindig a konkurencia elé lehet kerülni.

 

Címkék: vásárlás internetes

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr182310220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.