Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Régen sokat buliztam. Volt a társaságunknak egy - többé kevésbé - állandó magja, és voltak akik alkalmilag csatlakoztak hozzánk. Volt olyan aki egyszer eljött és utána soha többet, de volt olyan is aki annyira jól érezte magát velünk, hogy egy idő után nélkülözhetetlen tagja lett a csapatnak. Voltak a csapatban vezéregyéniségek, és voltak csendesebb, szerényebb tagok. Ha egy vezéregyéniség (ma már tudom, hogy opion leader-nek kellett volna hívnom őket) hiányzott, azt mindíg megéreztük. Mondogattuk is: de kár, hogy nincs itt a ...

Valahogy így van ez a közösségi oldalakkal is. Ha azért csatlakozol egy közösségi oldalhoz, mert direkt hasznot remélsz tőle - eladás növekedés, saját presztizsed emelése - akkor feltétlen vezéregyéniségnek, vélemény vezérnek kell lenned. Nem hiszem, hogy ez mindenki számára kötelező. Nagyon klassz lehet "csak" egyszerű nézelődőnek, "mezei" tagnak maradni egy közösségi oldalon. Megismerni mások véleményét, többet megtudni másokról, és mindezt kellő nyitottsággal, szeretettel. Ez feltétlen jó dolog.

De ahhoz, hogy közvetlenül profitáljunk egy közösséghez való csatlakozásból, elengedhetetlen a vélemény vezéri szerep.

Mit tegyünk hát?

Szerintem semmi mást, mint amit amúgy is érdemes. Ha a terméked, szolgáltatásod, tudásod átlagos, akkor átlagos leszel egy közösségi oldalon is. Ha a core competenciád nem emelkedik ki a tömegből, akkor nehéz lesz sikeresnek lenned. Ha azonban tudsz valamit amit más nem, akkor azt oszd ezt meg a közösségi oldalakon is.

  • Lehet, hogy nem a te éttermedben sütik a város legjobb rántotthúsát, de nálad kedvesebbek a pincérek mint máshol? Oszd meg ezt a világgal! 
  • Lehet, hogy nem a te ajándék tárgyad a legolcsóbb a piacon, de te becsomagolod a másnál vett ajándékot is? Oszd meg ezt a világgal!
  • Lehet, hogy a konkurensed irodája, nagyobb, szebb és gazdagabb mint a tied, de te személyesen keresed fel az ügyfeledet, ha bármi óhaja van. Oszd meg ezt a világgal!

Persze egy közösségi oldal keretei korlátozottak. Nem írhatod le négy oldalon keresztül, hogy te vagy a NAGY Ő. Úgysem olvasná el senki. Hát akkor mi a teendő?

Van egy jó meg egy rossz hírem:

A rossz: a stílusodnak is egyéninek kell lennie! (vagy ez nem is rossz hír?)

A jó pedig: A megfelelő stílus elsajátítható!

folytatjuk...

Címkék: közösségi oldal vélemény vezér

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr331545853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.