Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Szomorúan hívott fel egy ismerősőm, mert a konkurencia weblapja sokkal előrébb van a Google-ban, pedig az ő weblapja szebb, igényesebb, hasznosabb - még drágább is volt - és mégis. Megnéztem a weblapját és vissza kérdeztem:

  • Mivel is foglalkozol?
  • Hát mivel! Bútorral, ülőgarnitúrával stb.
  • És ezt honnan kéne tudnia a Google-nak?
  • Mi az hogy honnan? Ezt mindenki tudja, aki megnézi a weblapomat.

Felhívtam a Google keresőrobotját:

  • Szia kedves keresőrobot. Bocs, de nem látod, hogy ez az oldal ülőgarnitúrákkal foglalkozik? Ezt mindenki látja. Ott van az a sok szép kép!
  • Bocs Balázs, de nem látom. Tudod én egy robot vagyok! Én csak a szavakat tudom olvasni.

 Visszahívtam az ismerősőmet.

  • Képzeld, ez a buta robot nem látja a képeket! Szavakkal kell neki megmondani, hogy miről szól az oldal! Azt javaslom, hogy szedjük össze a neked fontos kulcsszavakat, és helyezzük el jó sokszor a weblapodon!
  • Akkor válasszunk kulcsszavakat!
  • Oké. Azt javaslom, hogy olyanokat válasszunk, amik relevánsak az oldaladra, elég sokan keresésnek ezekre a szavakra, de azért ne legyen öldöklő a küzdelem. Túl általános szavakra - például bútor - nincs sok esélyünk. De itt van ez a KEI index, meg a Google keyword suggest. Ez majd segít.
  • Te jó ég! Ezt nem értem.
  • Bocs. Akkor erről részletesebben írok a következő bejegyzésemben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr31486746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.