Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Vitathatatlan, hogy egy online marketing tanácsadónak az egyik legjobb visszaigazolás, ha az ügyfele képes szenzációs ajánlatot adni. Sok munkával lehet csak eljutni idáig. Kell hozzá egy kiválóan működő vállalkozás, kell hozzá egy kiválóan dolgozó online marketing tanácsadó, és kell a kettejük kiváló együttműködése.

Korábbi bejegyzéseimben már írtam a szenzációs ajánlat lélektanáról, írtam arról az útról, ahogyan online marketing módszerekkel bizalmat, szakmai presztizst építünk. Most felsorolom azokat az elemeket, amelyek feltétlen részei egy szenzációs ajánlatnak:

  1. Megnyugtatás. Egy döntés mögött rengeteg kétely sorakozik fel. Biztosítanunk kell a partnerünket, hogy jól döntött, amikor minket választott. Néhány mondatban kihangsúlyozzuk a legfőbb előnyünket, de a legfontosabb, hogy az érzelmekre hassunk. Mint a L'Oreal szenzációs szlogenje: "Mert megérdemlem!" Ennél jobban nehéz visszaigazolni. Miért választotta a mi termékünket? Mert megérdemli! Szenzációs!
  2. Elégedett ügyfelek ajánlása. Rövid, életszerű, az előnyöket hangsúlyozó, valós személyekkel, nevekkel rendelkező ajánlások. Azt tanácsolom, hogy az ajánló szöveget lehetőleg mi magunk írjuk meg, vagy irassuk meg egy online marketing szakemberrel, mert az a biztos. Lehet vicces, vagy "sokkoló" is, de az életszerűség ne sérüljön.
  3. Az előnyök felsorolása. Vigyázat! Ne vesszünk el az általánosságok erdejében! A "minőség" a "megbízhatóság" nem igazán előny. Ez természetes kell hogy legyen. A minőség, megbízhatóság  imázsát már korábban fell kellett építsük, elsősorban online marketing eszközökkel. Egyaránt hangsúlyozhatjuk a cégünk és a szolgáltatásunk, termékünk előnyeit. A lényeg az eredetiség és a tényleges előny. Egy állatorvos ügyfelemnél így fogalmaztunk: Hozzánk örömmel jönnek a kis paciensek! Mert mi nem csak meggyógyítjuk, de szeretjük is az állatokat.
  4. Kiknek ajánljuk? A célcsoportok felsorolása, rövid indoklással. Amikor ezt állítjuk össze, akkor a "miért" kérdés legyen a fejünkben! Miért jó a megnevezett célcsoport tagnak? Elfoglaltaknak: Mert kevés időt igényel. Kevésbé mobilisoknak: Mert házhoz megy. Alacsonyabb árt keresőknek:Mert gazdaságos. Vagy: Mert egészséges. Mert trendi. Mert megérdemli.
  5. Extrák felsorolása. Nagyon-nagyon fontos és nagyon-nagyon hasznos. Az online marketing amúgy is az ingyenes, a free, a bónusz lehetőségek tárháza. Néhány példa: Kertépítésnél: Használati utasítás, és ismertető a beültetett növényekről. Öntözés, tápanyag, gondozás, növekedési sebesség, metszési útmutató. Házépítésnél: a munkálatok folyamatos fotózása, és CD-n átadása. Így vissza lehet ellenőrizni, hogy hol futnak a vezetékek, a csövek stb. Állatorvos: SMS, email értesítő a kötelező és ajánlott oltásokról, egyéb beavatkozásokról. Fejvadász cégnél: ingyenes kommunikációs tréning.
  6. Pénzvisszafizetési garancia. Oké. Házépítés esetében ez "csak" garancia, de nagyon pontosan - és nagyvonalúan - definiálni kell. Tanácsadó jellegű szolgáltatások esetén elvárható a pénzvisszafizetési garancia is. Senki ne ijedjen meg, működik a dolog.

A fenti felsorolásból valószínűleg az is kiderült, hogy a szenzációs ajánlathoz nem csak online marketingre van szükség, hanem első osztályú működésre, szolgáltatásra. Ezt korábban nem hangsúlyoztam, mert egyértelműnek tartottam, egyértelműnek tartom. Ha valaki nem tudja vállalni a fenti feltételeket, akkor azon az online marketing sem segít. Ha viszont kiváló teljesítményt, kiváló szolgáltatást nyújt egy vállalat, akkor nem kell tartania az extra garancia vállalásától sem, hiszen a jó minőség kiállja még a  pénzvisszafizetés garanciáját is.

így hát nem marad más mint hogy:

Alakítsd át a weblapod! Kezdd el még ma!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr501413243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buzoganylaszlo · http://www.weblap.ro 2009.10.19. 12:46:41

Ez teljesen igaz, de egy valami talán kimaradt, ami szintén fontos: nagyon sok információ a termékről!!! Persze ez nagyjából ugyanaz, mint a vásárló megnyugtatása, de nem egészen.(www.weblap.ro)