Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

 

Olyan ajánlatot kell adni ami nem visszautasítható!
Olyan ajánlatot kell adni amivel mindenki elégedett!
Olyan ajánlatot kell adni ami hasznot hoz a megrendelőnek és profitot hoz a megbízottnak!

Luca Brasi ajánlata: Vagy az aláírása kerül a papírra, vagy az agyveleje.

Fülig Jimmy ajánlata: Fej vagy Írás? Addig verjük a fejét, míg ide nem adja az írást!

A fenti két ajánlat kétségkívül hatékony, de nem felel meg a "mindenki elégedett" kritériumnak. Kétségtelenül visszautasíthatatlan, de vélelmezhető, hogy nem a hosszútávú együttműködést szolgálja. Az online marketing igazi gyümölcse azonban a folyamatosságban rejlik. Más módszerhez kell tehát folyamodnunk.

Először is le kell szögezni: a szenzációs, visszautasíthatatlan, mindkét fél számára előnyös ajánlathoz elengedhetetlenül fontos a hatékony weblap. A hatékony weblapon keresztül tudunk olyan szakmai és bizalmi tőkét építeni, ami alapján az ajánlatunknak nem kell beállni a versengők sorába. Lehet, hogy nem a miénk lesz a legolcsobb? Kit érdekel? A minőséget meg kell fizetni! Nem a miénk a legrövidebb határidő? Kit érdekel? A jó szakember nem kapkod, hanem alaposan dolgozik!

Ha hatékonyan felépítettük a szakmai imázsunkat, akkor nem kell belemennünk egy öngyilkos árversenybe, egy kizsigerelő határidőbe. Nem! A feltételeket mi diktáljuk, és az ügyfél mégis elégedett lesz, mert tudja, hogy a legjobbat kapja.

Tudja, hogy a legjobb, a legmegbízhatóbb szakembert választotta, tudja, hogy a szolgáltatás rengeteg extrát is tartalmaz, tudja, hogy hiába keresgetne, jobbat úgysem találna.

A következő bejegyzésben a szenzációs ajánlat elemeit írom le. Addig is:

Alakítsd át a weblapod! Kezdd el még ma!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr461413233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.