Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Lehet-e hit nélkül belevágni az online marketingbe?

 

Jim Collins a kiválóság titkát kutatja. Arra keresi a választ, hogy mitől válik egy alapvetően jól működő vállalat tartósan kiválóvá. Valamennyi kiváló vállalatnál talált olyan vezetőt, aki rendkívüli volt, (ő ötös szintű vezetőnek nevezte el) és a legtöbb ilyen vezetőnél markánsan megjelent a hit.

Na ne tessék elvakult vallásos emberekre gondolni. A hit ennél sokkal többet jelent. Volt olyan vezető akire azt mondanánk, hogy "vallásos", és volt akiről ezt nem tudnánk egyértelműen kijeleneti. (bár a vallásosok voltak túlsúlyban) Más értelemben fontos a hitük.

Hittek az embereikben

Hittek a saját képességükben

Hittek a vállalatukban

Hittek abban, hogy amit tesznék az hasznos és fontos

Hívők voltak. Mélyen hívők.

De hogy jön ez ide?

A legnagyobb probléma, amivel az ügyfeleimnél, vagy a potenciális ügyfeleimnél szembe találom magam, hogy nem hisznek kellőképpen az online marketingben. Klassz dolognak tartják, csak nagyon sok a "de". Néhány példa. Klassz dolog az online marketing:

  • de elvagyunk anélkül is
  • de nem az én cégemhez illik
  • de én nem értek a számítástechnikához
  • de van fontosabb dolgom
  • de nem tudom, hogy mekkora profitot hoz
  • de majd holnap foglalkozom ezzel.

Hát igen. Hit nélkül nem megy. Ha nem hiszünk mélyen abban, hogy jó online marketinggel drasztikusan fel tudjuk pörgetni a vállalkozásunkat, akkor az online marketing egy egzotikus lehetőség marad, amit mások aknáznak ki.

Hit nélkül nem megy.

Obama így mondta:

Yes we can

Higgyünk benne!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr411399754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.