Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

A honlapunknál kövessük a tölcsér elvet!

Legyen divatos - más szóval trendi a honlapunk!

Azt hiszem ezeket a mondatokat meg kell magyarázzam.

Gondolkodjunk úgy a honlapunkról, mint egy tölcsérről. Belép a látogató, (rákattint a honlapunkra) és mintha egy tölcsérbe került volna, sodródjon addig a pontig ami számunkra fontos. Ezt a pontot konverziós pontnak nevezzük, és a lényege, hogy a látogatónkat átkonvertáljuk partnerré. A konvertálás lehet egy konkrét vásárlás, de a legtöbb esetben "csak" arra törekszünk, hogy letöltse valamilyen ingyenes anyagunkat, iratkozzon fel a hírlevelünkre, az akcióinkra, lájkolja a FB oldalunkat stb.

Ezzel az érdeklődőből  partnert konvertáltunk, lehetőséget kaptunk a kapcsolattartásra.

Mi kell ahhoz, hogy "tölcséres" legyen a honlapunk?

Előszőr is, hogy ne tereljük el a látogató figyelmét. A felesleges információknak (pontos idő, névnap, időjárás) semmi keresnivalójuk a honlapunkon. De óvatosan bánjunk a "Rólunk" meg az"Üdvözöljük" jellegű tartalmakkal. Higgyük el: nem azért látogatnak a honlapunkra, hogy megtudják a cég alapításunk dátumát.

A honlapunk legfontosabb eleme a főoldalunk gördítés nélkül látható része. Ide ne zsúfoljunk sok információt.

A legjobb, ha egy erős üzenettel nyitunk:

  • Megoldás a magas fűtés számlákra
  • Dadogás mentesítés
  • Autóvizsgáztatás várakozás nélkül

Tekintsünk úgy a látogatónkra - aki rákattintott a honlapunkra, és a főoldalunk görgetés nélküli látható részét nézi - mintha a tölcsér szélén ücsörögne, és ezzel az üzenettel egy picit lökünk rajta, hogy belecsusszanjon a tölcsérünkbe.

Az erős üzenetet támogassuk meg egy erős vizuális elemmel. Itt át is térünk a címünkben foglalt másik fogalomra, a divatra.

Tetszik nem tetszik, érdemes követnünk a trendeket. Ezzel sikeresebb lesz a honlapunk. A mai honlap trend pedig azt diktálja, hogy egy erős vizuális elemmel, praktikusan egy nagy méretű képpel gyakoroljunk hatást a látogatónkra. Pédának mondhatnám akár a Facebook borítókép megoldását is, de "hagyományos" honlapoknál is bőséges a kínálat. Nézzük a prezi.com  nyitó oldalát. Semmi sallang, erős üzenet, erős képi megjelenés, minimális elnavigálási lehetőség.  

Innen folytatjuk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr555111224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.