Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

pepin.jpgAki látta a Sörgyári capriccio című zseniális filmet, az bizonyosan emlékszik Pepin sógorra (Jaromir Hanzlik) valamint Francin öccsére - a sörgyár gondnokára - aki rendszeresen elmondta, hogy a szolgálati útjait a saját, Laurin és Clement márkája motorkerékpárjával teszi meg. Laurin és Clement. Egy márka, amit a film írója (Bohoumil Hrabal) és rendezője (Jiri Menzel) fontosnak tartott megidézni, mint a békebeli cseh ipar remekét. Oly sokszor hangzik el a filmben - és olyan remek jelenetek fűződnek a motorkerékpárhoz (is) hogy bennem megmaradt ez márkanév.

Eltelt vagy 30 év a film óta, és eltelt majd' 100 év  a Laurin és Clement fénykora óta, de a márka az márka maradt.

A minap egy feltünően szép Skodát láttam meg az utcán. Tényleg szép volt a kocsi, valószínűleg a Skoda prémium kategóriás modelljét fedeztem fel. Közelebb mentem, és mit látok az oldalán: Laurin és Clement. 

skoda laurin.jpg

A jó öeg Laurin és Clement. Gyártott motorokat, gyártott autókat, és most újraéledt a Skoda jóvoltából. Pepin sógor és Francin biztosan csodálkozna (de örülne) ha láthatná.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr304976392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.