Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

Előző bejegyzésemben arról írtam, hogy a legjobb vevőszerző lehetőség az adatbázis építés. Most a kapcsolat tartásról írok. Kezdjük a hibák felől. 

  1. A leggyakoribb hiba amikor a kommunikáció kizárólag az ajánlatokra szorítkozik. Hiába gondoljuk, hogy milyen jófejek vagyunk, hogy kedvezőbbnél kedvezőbb ajánlatokat küldünk az ügyfeleinknek, ezeket a levelinket nem fogják elolvasni. Olyan ez, mintha az RTL Klub csak reklámokat sugározna. Azonnal elkapcsolnánk.
  2. Ennél eggyel jobb, de szintén hibás stratégia, ha csak a termékeinkről, csak a szolgáltatásunkról, csak magunkról írunk. Ez egész egyszerűen unalmas. Egy-két megnyitás után garantáltan ez sem fog működni.
  3. Meg kell említsem azt a hibát is, amikor rendszertelen, rapszodikus a kommunikáció. Ezzel azt érjük el, hogy az ügyfelünk megfeledkezik rólunk. Elhalványul az érdeklődése és alig fogja megnyitni a levelünket.

 A megfelelő kommunikáció rendszeres és szórakoztató. A rendszeresség nem jelent esztelen nyomulást. Főszabályként a heti egy bejegyzés, hírlevél az irányadó. A szórakoztatásról pedig egy kicsit bővebben:

A legfőbb szempont, hogy izgalmasak legyünk. Olyan információt (bejegyzést, képet, videót, hivatkozást) közöljünk ami tetszik az ügyfeleinknek, érdekli őket, és hasznos a számukra.Ha valaki házépítéssel foglalkozik, akkor a kertépítéstől, a bútorokig - és természetesen a házakig - minden érdekes lehet, mert a célcsoportunkat ezek a témák érdeklik. De legyen érdekes, szórakoztató, információ gazdag, izgalmas. Ezekkel a bejegyzésekkel három dolgot érünk el:

  1. El fogják olvasni a leveleinket, bejegyzéseinket.
  2. Növekedni fog a szakmai presztizsünk.
  3. Hasznos információkat tudunk meg az ügyfeleinkről. Igen. Az általunk kiküldött levelekből hasznos információkat tudunk meg az ügyfeleinkről. Erről írok legközelebb. 

Addig is: jó adatbázis szaporítást!

Címkék: adatbázis marketing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr904791745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.