Online marketing tanácsadó

A honlapod szenzációs, de mennyi pénzt hoz? Ez a blog arról szól, hogy miképp lehet pénzt keresni egy honlappal. Kipróbált és bevált módszerek, kis és középvállalatoknak

Facebookon is várlak

Kommentek

 Március 30-n, aki bújt, aki nem: Timeline!

Március 30-n, a Facebook átállítja az oldalakat idővonalasra. Tekinthetjük ezt az akciót előre hozott áprilisi tréfának is, de nem az.

Meg kell barátkoznunk a szomorú ténnyel, hogy nincs választásunk. Aki kezel FB oldalt, annak meg kell ismerkednie ezzel az új felülettel.

De vajon miért szánta rá magát a FB ilyen jelentős változtatásra? Mondhatnánk azt, hogy -természetesen - a felhasználói élmény fokozása volt a cél, de nekem valami azt súgja, hogy ennél összetettebb a helyzet.  

Azt el kell ismerni, hogy a FB döntéshozói nem kockázatkerülő emberek. Egy ilyen jelentős változtatás - megjelenés, szerkezet, funkció - hordoz magában kockázatot. Bennem a következő kérdések vetődtek fel:

  • Mekkora növekedési potenciál van még a FB-ban?
  • Mikor fog leáldozni a FB csillaga?
  • Miben látja a FB menedzsmentje a legnagyobb üzleti lehetőséget? (a hirdetések mellett)
  • Növekedni fog a közösségi média jelentősége, vagy csökkenni?

 

Címkék: facebook

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketinges.blog.hu/api/trackback/id/tr514312990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.